عکسای خوشگل
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 33345
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 10:9 :: نويسنده : مطهره و روشنک

 

سلام به تموم دوستای گلمون

براتون عکسای خیلی خوشگل گذاشتیم امیدوارم خوشتون بیاد

اینم اولیش

 این عکسه خیلی بامزس

              

       

 

 

             

 

امیدوارم لذت برده باشید

مظر فراموش نشه

 

تا آپ بعدی بابای


 



نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت14:59---21 آذر 1391
شما دوتا کجایید خب ادم نگرانتون میشه؟؟؟؟پاسخ:وایییییییی ببخشید عزیزم نگرانت کردم

المیرا
ساعت16:42---20 آذر 1391
چرا انقدر دیر نظر هارو تایید میکنید؟؟؟
پاسخ:ببخشید گلمـــــ


المیرا
ساعت14:21---20 آذر 1391
سلام

مطهره جون کجایی گلم؟؟؟؟

روشنک جون کجای گلم؟؟؟؟

دلم براتون تنگیده برای هر دوتون
پاسخ:سلامـــــــــــــــــ عسیسم ما همین جاییم رو زمین خدا


المیرا
ساعت17:18---19 آذر 1391
پس کجایی مطهره

من تا ساعت 6 بیشتر نمیتونم بمونم

کجایی؟؟؟؟؟
پاسخ:وایـــــــــــــــــ ببخشید گلم نتونستیم بیایم


المیرا
ساعت15:53---19 آذر 1391
وای گلم دلم برات یه ذره شده بود
پاسخ:عسیـــــــــــسم منم دلم واست تنگ شده بود


المیرا
ساعت12:21---19 آذر 1391
ایول

مریض بودم نرفتم مدرسه

دیروزم نرفتم به خاطر ظریح
پاسخ:سلامــــــــــــــ گلم ببخشید یک مدت نبودیم


علیرضا
ساعت19:23---18 آذر 1391
سلام ، این وب رو از توی وب سینا وسپهر کشف کردم.



ایولا خیلی وب قشنگی دارین.



به وب من هم سر بزنین. ولی زیاد قشنگ نیستا !! ، آفـــرین!پاسخ:سلام مررررررررسی ممنون لطف دارین آقا علی رضا


اشکان
ساعت18:51---18 آذر 1391
سلام... این وب رو از توی وب سینا و سبهر بیدا کردمپاسخ:مررررررررررررررررسی آقا اشکان لطف دارین

المیرا
ساعت17:59---18 آذر 1391
مطهره جونم پس چرا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:عزیزم من هستماااااااااااا

المیرا
ساعت17:06---18 آذر 1391
مرسی گلم
پاسخ:خواهش عزیزم


المیرا
ساعت16:48---18 آذر 1391
راستی مطهره جونم کجایی؟؟؟؟

دلم برات تنگیده گلکم
پاسخ:میاد آجی جونم


المیرا
ساعت16:47---18 آذر 1391
ا میتونم بپرسم اسم وبت چیه گل من؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:تو لینکا هس دنیای شادی خوشگلم


المیرا
ساعت23:26---17 آذر 1391
بمیرم برات اگه بیکاری بیا نظرای وبم رو تایید کن

بذار ببینم کدو مک وب ههاااا ها ها ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی مگه میشه تو از مطهره جون خبر نداشته باشی گلم......

راستی از اجی انیتام خبری نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خدانکنه عزیزم من به جز این یه وبه دیگه دارم گلم نه دیشب حالم زیاد خوب نبود یه چیزی نوشتم نه آجی المیرا بهم ایمیل نداده قربونت برم


المیرا
ساعت21:52---17 آذر 1391
بزار ببینم شما دوتا کجایید زیاد ازتون خبری نیست گلای من

خوبید؟؟؟

سلامتید؟؟؟

چی کار می کنید؟؟؟؟
پاسخ:سلام المیرا خانوم گل من روشنکم خب من کم میام وب امیر نظرا رو چک کنم بیشتر به اون یکی وبم نظر را رو کار دارم خوب که نه مرسی خوشگلم من بیکارم آجیمو نمی دونم


المیرا
ساعت15:03---16 آذر 1391
اه اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه


المیرا
ساعت15:02---16 آذر 1391
ببین خوبن هاااا
ولی...


المیرا
ساعت14:59---16 آذر 1391
افرین باهات کاملا موافقم گله من


ولی فامیلای بابام...
پاسخ:خخخخخخخخ
پاسخ:راستی گلم من کم کم می رم


المیرا
ساعت14:55---16 آذر 1391
من فامیلای مامانمو بیشتر دوست دارم

توچی گلم؟؟؟
پاسخ:آرهههههههههه مخصوصا دخترخالمو


المیرا
ساعت14:53---16 آذر 1391
چه جوری بگمت اخه
پاسخ:چی رو چی جوری گلم؟


المیرا
ساعت14:51---16 آذر 1391
خوب تو بگو چی بگیم

از کی بگیم
پاسخ:از این که چه فیلمایی دوس دالیم


المیرا
ساعت14:47---16 آذر 1391
میشه یکم زودتر تایید کنی؟؟
پاسخ:باشه عسیسم


المیرا
ساعت14:44---16 آذر 1391
اهان

که این طور

میگم بهتره از درس و مشق و این جور حرفا بگذریم

موافقی گلکم؟؟؟
پاسخ:آرهههههههه بهتره


المیرا
ساعت14:40---16 آذر 1391
رفتی؟؟؟
پاسخ:نه گلم سرم به فیس بوک گرم بود


المیرا
ساعت14:37---16 آذر 1391
دبستانم

وایییییییییی خیلی سخته

با این درسای مزخرف
پاسخ:آره


المیرا
ساعت14:34---16 آذر 1391
من راهنمایی نیستم


پاسخ:خب به هر حال از دبیرستان که بهتره


المیرا
ساعت14:30---16 آذر 1391
منه بدبخت و بگو نه راهنماییم نه دبیرستان

میفهمی چی میکشم؟؟؟
مطهره:اتفاقا تو از همه خوشــــ بخت تری آجی جووووووووونم من دوس داشتم دوباره به دوران راهنمایی برگردم


المیرا
ساعت14:12---16 آذر 1391
خوبم عسیسم

چه خبر از درس و مشق؟؟؟
پاسخ:میگذره دیـــــــــــــــگه به هر حال دبیرستان با راهنمایی خیـــــــــلی فرق می کنه از لحاظ سختی درسا


المیرا
ساعت11:56---16 آذر 1391
مرسی گلم

خوبی؟

سلامتی؟
مطهره:مرررررررررررررررررررسبی عســـــــــــــــــــسم شما خوبی؟


المیرا
ساعت23:13---15 آذر 1391
وایسا ببینم یعنی ایمیل داده اجی انیتای من جواب نمیده یا هنوز ایمیل نداده؟؟؟پاسخ:المیرا جون من بهش ایمیل دادم ولی هنوز آنیتا جواب نداده

المیرا
ساعت15:13---15 آذر 1391
برای اجی انیتا ی من ایمیل دادای جواب داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطهره روشنک قرار بود بده اگه آنیتا جواب بده حتما روشنک میگه گلم


المیرا
ساعت12:59---15 آذر 1391
هیچی گلم همین جوری باور کن

چه جالب منم اجی بهارو اجی انیتا و داداش امیر داداش کوچولوی خودمو بیشتور از خودم دوست دارم عاشقشونم دیوونشنم میرم براشون-اگه بهم بگن امشب میخوان بیان تورو بکشن میگم حتما صلاح دونستن من امشب بمیرم

راستی خوبی تو؟؟؟؟؟؟؟
مطهره: مرسی المیرا جونم منم واقعا عاشق روشنکم مثه خواهر واقعیمه از خودم بیش تر دوسش دارم


نازنین
ساعت11:02---15 آذر 1391
راستی قالب جدیدتون هم خیلی قشنگه..
پاسخ:مرسی نازنین جوووونم چشمات قشنگ میبینه


المیرا
ساعت22:11---14 آذر 1391
سلام

راستی بچه ها شما ها از اجی انیتای من خبر دارین

از بهار پرسیدم گفت فعلا نه

شما ها ازش خبر دارین حالش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خدامیدونه چقدر دوستش دارم چقدر دلم براش تنگ شده

وای گریه ام گرفت بای
پاسخ:نه المیراجونم من خیلی دلم واسش تنگ شده حالا واسش ایمیل می زنم ببینم جواب میده یانه


المیرا
ساعت22:07---14 آذر 1391
ناراحت نشیدهاااا

شما باهم فامیلید-چه نسبتی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ: عزیزم ناراحت واسه چی شیم نه عزیزم ولی من مطهره رو مثه یه خواهر دوس دارم شاید باورت نشه من آجی مطهره رو از خودم بیش تر دوس دارم و یه جورایی باهم فامیلی دور داریم دیگه المیرا می تونم بپرسم واسی چی می خواستی بدونی؟؟؟


المیرا
ساعت18:17---14 آذر 1391
ا من میتون از شما دوتا یه سوالی بپرسم؟؟؟؟؟
میتونید جوابم ندید


المیرا
ساعت18:13---14 آذر 1391
ا یه سوال میتونم از تون بپرسم؟؟؟؟؟؟

میتونید جواب ندید گلای من
پاسخ:سلام المیرا جونم آره اشکالی نداره


ناشناس
ساعت15:55---14 آذر 1391
خیلی خوبه....

آفریـــن...آوریـــــــــن...



زود به زود آب کنــــــین...!!!پاسخ:ممنونم عزیزم آره خیلی عکسه باحالیه


المیرا
ساعت12:56---14 آذر 1391
ببخشید روشنک جون مطهره جون چند روزی نبودم

اپتتتتتتوووووووووووووونننننن ن 200 بود ععااااااالللللیییییی بود
پاسخ:مرررررررررررررررررررررررررسی آجی جووووووووووووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: